Kalmar

Idag har jag varit i Kalmar men jag trodde aldrig vi skulle komma iväg. Korna hade rivit ner stolpar på matbordet och smitit ut. Så på morgonen medans vi väntade på Sven, gjorde vi färdigt sista julgodiset. Vi kom iväg kl 14.00 iallafall och Sven fick tag i sina delar till traktorn. Vi gick en runda på Citygross och det var faktiskt inte alls mycket folk. Sedan åkte vi in till centrum, jag gick nog på HM en timme innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle ha. Lustigt att alla kläder sitter som korvskinn och man vill slänga av sig dem med en gång. Jag skulle vilja dra på mig en stor stickad tröja som räcker ner till knäna :( Sedan gick Sven en runda på Jula och vi avslutade med en Hamburgare på MC Donalds för att fylla ut kläderna lite till. När vi kom hem körde jag igång med en skinkjanssons och kokte lite ägg inför morgondagen, eftersom vi ska vara hos Ingrid o Bernt vid middagen. Nu har jag övertalat Sven att färga mitt hår. Här kommer bilder på godiset och nya färgen på frillan.

Kommentarer
Postat av: göte johansson

Det ser ju bra ut, det är bara leendet som saknas!

2008-12-24 @ 08:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0