Ledig i 10 dagar!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag ledig i 10 dagar, det ska bli så skönt. Tänk om det kunde bli lite kallare och lite snö också. Det hade varit kul :D. Ikväll var mamma här en runda på julklappsrunda, vi fikade lite. Sven håller på att gör julskinkan. Det är nog första gången, som han gör den. Ska bli gott att provsmaka den sen. Nej, nu måste jag städa lite till. Vi kanske ska till Kalmar i morgon och då hinner jag inte städa. Jag var en liten runda på Willys på hemvägen, men där var inte så farligt med folk i kassan. Jag hade bara en framför mig, så det gick rätt fort.
Nu har jag smakat julskinkan, den blev lite salt men god. Bra gjort Sven. Under tiden har jag städat Svens arbetsrum och toan nere, torkat av och polerat skinnsoffan. Nahä lite glögg sen ska jag leta upp sängbalen.


Kommentarer
Postat av: caro

Åhh ska ni dit... Då kan ju du köpa hem min videokamera, hehe

2008-12-22 @ 19:53:16
Postat av: Linda

Och en lampa åt mig, tack!

2008-12-22 @ 20:40:27
URL: http://stragegard.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag var aldrig på Media Markt eller Ikea. Jag hade nog tyvärr inte hunnit. Weronica ville bara ha en säng oxå ;)

2008-12-23 @ 20:50:57
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0