Nyårskläder

Har varit och handlat och jag började faktiskt med att gå i klädaffärer. Så jag har köpt en nyårsklänning med en liten kofta/bolero till. Skulle nog bli kallt utan den när det bara är smala axelband på klänningen. Med tanke på att vi ska grilla fläskfilen ute på grillen;) Jag köpte iallfall lite mat oxå och var en runda på systemet och köpte bubbeldricka. Nu ska jag köra igång en maskin tvätt, sedan ska jag köra ett pass på CT:n. Arvid var jätteduktig och hjälpte till att plocka upp alla leksaker på tv-rums golvet, som han och Hjalmar tidigare dragit fram.

Tror att mitt nya halsband kan passa bra till den nya klänningen.

Här kommer även bilder på busungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0