Sovmorgon

Idag sov barnen och jag till kl 10.00. Det tror jag inte jag gjort sen innan Arvid var född. Hjalmar vaknar ju alltid vid halv åttatiden, men nu har han tydligen vänt på dygnet han med. Blir svårt att ändra tillbaka tills dagis börjar igen. Idag har vi tagit det lugnt och varit hemma hela dan.

Men i morrn måste vi nog ut och handla och fylla på lite i kylskåpet. Ska även försöka passa på att köpa hem till Nyårsafton, för jag ska ordna efterrätten. Vi ska hem till Carro o Krille och fira Nyår.

Raketer och lite smällare har vi redan köpt och Sven provskjutit;) Skulle varit kul att ha lite nya kläder också, men det hinner jag väl inte ordna. Vi få se!

Kommentarer
Postat av: H *

- alltid skönt med sovmorgon.

2008-12-28 @ 20:56:59
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det är ju inte fel att handla

2008-12-29 @ 14:46:07
URL: http://stragegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0