Krökar dag!

Idag har jag tvättat och dammsugit och plockat inne. Sen kom Karin, Jimmy o Noah. Vi fikade och grillade. För oss var det premiärgrillning för i år. Jag älskar grillad kyckling, men det är lite tråkigt med glasbitarna det känns inte så kul att äta kyckling längre. Karin och jag monterade ihop en arbetsbänk och Jimmy och Sven satte ihop en kapsåg med arbetsbänk. Sen körde Sven och köpte lite fler avloppskrökar. Arvid och jag fyllde på med grus i botten på badrummet medans Hjalmar låg och sov. Så i morgon ska vi förhoppningsvis kunna lägga dit cellplasten och golvvärmen och ev. gjuta.

Ikväll har vi varit under huset och kapat vattenledningsrören och pluggat dem så att vi kan dra nya. Såg även att där var gott om utrymme i kanterna på grunden så där ska nog gå att isolera lite extra med frigolit. Ser fram emot att slippa ha inneskor på vintern för att golvet är så kallt under köket.

Tingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0