Sömnig

Ja ha, här tänkte jag skrivit att det varit en fruktansvärt stressig dag på jobbet... Sen går man in på Strågens blogg och läser om Lindas slit och det är bara att erkänna jag har inte bytt t-shirt 3 ggr idag. Men jag har inte hunnit fika en endaste gång idag och jag slängde i mig maten och gick och jobbade på min lunch.

Det kändes inte kul att gå hem idag när man låg efter med så mycket jobb, med tanke på att jag är ledig i morgon. Ser ut att bli tufft på Torsdag och Fredag. Ikväll har vi dessutom varit i Kättilsmåla skola på fritidsmöte, dem ska öppna kommunalt fritids. Men det var klösamöte och många åsikter och viljor må jag säga. I morgon är det nytt fritidsmöte på Tant Grön, får väl gå dit och höra vad dem har att säga oxå. Ska även till logopeden igen, vi ska vara där klockan 10.00.

Nu är jag sömnig, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0