Vilket bredband..

Idag har det tydligen bestämt sig för att fungera igen. Karin, Jimmy o Noah var här på en fika. Sedan kom Lukas och Alva och lekte med Arvid o Hjalmar. Arvid måste vara nöjd nu, han har lekt med både Måns, Nora, Strågenbarnen, Noah, Lukas och Alva på sin Påskledighet.

Hjalmar har slutat äta mat, tror han lever på godis och dricka. Men åh andra sidan var väl inte jag bättre när jag var liten...

Uppdatering av badrummet. Jag åkte på mer jobb... dem så kallade celsius rören (stammarna) sprack när vi borrade och lossade vid rören på avloppen. Så nu har jag grävt upp 1-1,5 meter sten och grus för att vi även ska kunna byta stammarna. Jag börjar starkt tvivla på att det blir ett badrum igen. Antingen får vi ha en stor sandlåda inomhus lr så få vi väl spika igen dörren.

Tror att jag äntligen bestämt mig för badrumsinredning iallafall om det nu blir aktuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0