Slutkörd?

Ännu en dag i paradiset... Har haft huvudvärk hela dagen och stressat som en gnu. Fick packa 34 drivrar själv idag... Men Linda, dem kom väl i allafall in till sped. lite tidigare idag.

När jag kom hem skalade jag potatis, gick och svimmade en stund på sängen medans Sven fixade falukorv i ugnen. När maten var klar gick jag och åt, sedan gick jag och svimmade i sängen tills nu. Huvudvärken har äntligen släppt och jag har druckit en kopp te. Smäckte en påse "Gott och blandat", ni vet mitt kvällssug ;)

Nu ska jag ta hand om farmen innan ärtorna vissnar. Det är jobbigt att vara dubbelarbetande.

Ska in och jobba extra imorgon, så det blir terror igen Linda. Tyvärr spelar det ingen roll hur jag gör, vi är ändå aldrig klara i tid....

Kommentarer
Postat av: caro

Det är ju inte alla som får vara i paradiset..

2009-12-04 @ 11:46:28
Postat av: Linda

Har haft huvudvärk både torsdag o fredag, Nått snittsamt kanske?

2009-12-04 @ 21:35:39
Postat av: Jennie

Förmodligen stress annars!!! Jag e pigg idag och har ingen huvudvärk. Fast i går var väl inte mina grejer lika j*vliga i alla fall?

2009-12-05 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0