Tuff vecka

Denna veckan blir tuff på jobbet, faktureringsvecka för November. Uppsägningar förmodligen får vi veta vilka som få gå hem denna veckan. E lite jobbigt innan man få veta hur det går. I kväll har vi varit på pysselkväll på dagis och fritids, vi har bakat pepparkakor, gjort tomtar, apelsiner med nejlikor, smällkarameller och julkort m.m.

På Lördag blir det julmarknad i Kättilsmåla skola så jag måste hinna baka 3 st matbröd och förbereda lite av varje innan. Jag kan ju göra en fuling och köpa bröd och lägga över dem i en egen påse och knyta en fin rosett ;) Linda och jag är klassföräldrar i förskolan, lika bra att ha det undanstökat tyckte vi båda två. Misstänker att det blir mer jobb ju äldre dem blir. I dag har Sven varit och tagit sprutan, få se hur han reagerar.

Undrar om vädret slå om nu, det var nollan ute ikväll när vi körde hem.
 
Varför är jag alltid hungrig när jag ska lägga mig, är det för att jag tänker att jag blir tjock om jag äter sent på kvällen. Nån som har samma problem? Sen försöker jag stå emot och lägger mig hungrig, blir förbannad och går upp och äter chips eller något annat j*vla onödigt krafs jag kan hitta i skafferiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0