14 dar

I morgon är det 14 dagar sedan jag började med GI metoden. Jag går över i Fas 2 och få lägga till lite kolhydrater. Än så länge har jag gått ner 2.5 kg och minskat midjemåttet med 5 cm. Det är så jä... härligt.  Att kunna använda alla byxor och kjolar i garderoben igen. Men jag ska ner 1.5 kg till innan jag är nöjd. Det svåra blir nog att hålla vikten sedan, att lägga till lite kolhydrater i sänder. Det är inte utan att man längtar lite efter bröd. Jo det är sant jag är lite sugen på en brödskiva. Trodde aldrig jag skulle känna så.

Igår körde jag 30 min på crosstrainern och det går lättare för varje gång, men utan musiken hade jag nog inte fortsatt, sjutton vad det sporrar en. I morgon är det min lediga dag och jag har inget speciellt inplanerat, det är så skönt =) Har bara ett besök på BVC med Arvid.

Ikväll har jag ätit fetasostsallad med massor av räkor och grekisk youghurt, salsa. Har kört loss en maskin tvätt och vet inte riktigt vad jag ska göra. Känner för att börja rensa ur någon garderob och kasta saker, vi sparar på alldeles för mycket skit.

Hittade mina kära gamla suddigummi i en garderob, så jag kom av mig i städningen. Var bara tvungen att leka =) gissa suddigummileken med Arvid. Minns Ni den?


Kommentarer
Postat av: Weronica

Agnes minns suddigummileken, vi lekte oxå den när hon var liten :)

2009-02-24 @ 21:54:01
URL: http://imnotyourbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0