Bytt gardiner

Idag har Karin, Jimmy och Noah varit här en runda. Vi fikade lite och sen hjälpte Karin mig slänga ner julgardinerna i köket. Hon tyckte nog att jag var bedrövlig som fortfarande hade dem uppe 1 Februari. Hon strök mina nya gardiner och Arvid och jag putsade köksfönsterna. Så när dem åkt fick jag gå ut och ta ner julgranen från väggen och lägga den på vinden och även plocka ner utebelysningen på utegranen. Jag vet jag borde gjort det tidigare..... Men jag har iallafall inte haft dem tända på ett par veckor.

Arvid springer omkring i sin supermandräkt hela tiden, så den kommer nog behöva en tvätt innan Fredag. Han vill man skall känna på hans muskler och sen berättar han att han är en snäll superman.

Idag som först har jag hängt upp alla tavlor på barnens rum. Tänkte att Sven skulle hjälpt mig, men nu orkade jag inte se dem längre så jag spikade upp dem själv. Men han hjälpte mig med sänglampan, han var nog orolig att jag skulle skruva upp den snett ;)

Usch vilken ångest jag har, känner inte alls för att jobba i morgon. Förra veckan var hemsk, det var bara stress o stress hela tiden. Åh inte har jag rört på mig denna helgen heller. Fy vad jag är lat och besviken på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0