CT:n

Har kört 30 minuter på ct:n, men det gick hemskt trögt. Min mp3 spelare krånglade och stängde av sig 4 ggr innan jag gav upp och hämtade min mobil. Problemet med mobilen är att radioteckningen är kass och det är irriterande brus hela tiden. Men nu ska jag, eller jag ska be det tekniska snillet i köket att lägga över låtarna från mp3 spelaren till mobilen istället. Risken är att jag lägger in dem och inte hittar dem igen. Eller så startar väl inte låtarna av sig självt efter varann. Så jag ger upp innan jag ens försökt.... Känner att jag är bättre på att sticka eller virka, brodera eller vad som helst utom att flytta och greja med datorns filer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0