CT:n

Jobbat och haft det jättestressigt idag med, trodde faktiskt det skulle lugnat ner sig. Men inte... Jag slet från Kl 6.20 -16.00. Sen gav jag upp jag var tvungen att hämta barnen. Så i morgon blir det till att börja tidigt. När jag kom hem gjorde jag Couscous, kassler och en grönsakssallad med champinjoner och solrosfrön. Till sås hade via bea. Smaskigt =)  Sedan bytte jag sängkläder i barnens rum och körde loss en maskin tvätt. Oh efter det körde jag 30 min på CT:n. Fattar inte varför jag inte kommit på att jag kan ha radion med musik på tidigare. Det är ju mycket roligare och känns ju ine drygt som när man bara står där och glo och trampa. Igår kväll passade jag på att färga håret igen. Det gamla hade börjat gå ur, så nu är det kastanjebrunt igen.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0