=)

På förmiddagen var barnen och jag ute i snön och åkte pulka och gjorde snöänglar. Det var jätteskönt ute, även om termometern visade -5 grader. Solen sken så det kändes aldrig kallt. Sedan åkte vi på 70-års kalas, Bernt fyller 70 år idag. Efter det var det raka vägen till leklandet, för Arvid skulle på 3*6-års kalas. Han skulle fira Märta, Emil och Ella. Jag körde hem och städade lite, sen kom Oscar och hälsade på. Han ska sova över här i natt. Vi åkte och hämtade Arvid sedan var vi en runda på Willys och handlade.

Åh nu ikväll kollar vi på melodifestivalen. Jag tycker Amy Diamond och Lasse Lindh va bra, men Lasse Lindh kom sist. Så den verkar jag vara ensam om att tycka om. Amy Diamond gick vidare till andra chansen. Så även där tippade jag fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0