Räkmacka

Åt en räkmacka till frukost, vilket lyx =). Sedan städade jag och sprang runt med dammsugaren ett varv. Körde igång en maskin tvätt.  Tror att man skulle kunna köra en maskin tvätt om dagen här med tanke på hur ofta barnen byter kläder. Jag har eldat upp i pannan, annars är det Svens uppgift men han är lite krasslig idag. Han har huvudvärk och magont. Ni vet.... troligtvis som när man föder barn.  Arvid och jag var hos BVC och sedan var vi och handlade. Så jag köpte lite böcker till barnen och en korsordsbok till mig själv. Var även en runda inne på Lindex och köpte en klänning. Hade 30% på ett valfritt plagg som låg och brände i plånboken. Ett sånt tillfälle vill man ju inte missa.

Nä nu måste jag gå och skala potatis, det blir lax till och grönsaker givetvis. Får nog steka lite nuggets också för barnen gillar inte fisk.

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0