Röjt

Idag har vi haft en röjardag, jag har städat och plockat sen jag steg upp. Vi har gått igenom garderoberna och jag har försökt slänga så mycket som möjligt. Jag är trött på allt plock vi sparat på. Arvid har även fått upp sin dator på sitt rum. Så jag hoppas att vi ska kunna hålla bättre ordning på vårt kontor nu, men det visar sig snart ;) . Oscar har också varit på besök och hjälpt till och kånka möbler och kartonger. Har äntligen fått väck byrån från toan uppe. Så nu är där som vanligt igen =) Idag har Sven lagat mat, han gjorde en fläskstek och den var jättegod och mumsig. Det får du gärna ta och göra om!!! Nä nu blir det lite mys framför tv:n.

Är det något bra startfält på melodifestivalen i kväll, nån som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0