Ute dag

Arvid och Sven åkte på barnkalas hos Lucas i Kallinge, han har fyllt 5 år. Hjalmar och jag gick ut i snön och lekte. Hjalmar åkte pulka och han har skottat snö och grejat. Vi försökte rulla snöklot men det gick inte. Det skulle varit någon grad mildare. Sedan gav vi fåglarna nya talgbollar och solrosfrö. Annie fick lite hö. Sedan ville Hjalmar in. Han satte sig framför tv:n och jag gick på GI boken och läste några kapitel. Sedan somnade han så jag passade på att köra 40 min på CT:n. Förstår inte när jag körde i förrgår kändes det som om jag skulle dö. Idag när jag körde 10 minuter längre så var jag knappt svett eller kände mig trött. Arvid och Sven kom hem framåt 16.00 tiden och Sven gick nästan ut till djuren direkt, han bytte om förstås. Jag hoppade i duschen och lagade mat. Sven kom inte in förrän nu vid tjugo i sju. Jag funderar på att åka och handla, jag har dåligt med GI mat hemma. Det går åt mycket broccoli och blomkål... Fast melodifestivalen börjar ju kl 20.00 så jag kan inte bestämma mig om jag ska köra eller inte........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0