Djur

Har varit hemma från jobbet idag, Hjalmar har feber. Blir hemma i morgon med, fundera på att jobba Onsdag i stället och hoppa föräldradag denna veckan. Marie åker ju till Italien på Fredag och jag vill hinna ikapp mitt egna lite innan hon åker. Ska backa henne under v.8.

Idag har jag passat på att rensa ur lite här och där, men känner jag Sven och mig rätt så har vi snart fyllt på igen.

Emil ligger här på skrivbordet och vill ha lite uppmärksamhet. Fattar inte varför han måste traska fram och tillbaka framför skärmen med jämna mellanrum, vet han att det är den jag kika på eller. Jag har iallfall kommit på att vi har en sak genemsamt. Vi gillar båda väskor =) Jag bär och byter gärna väska ofta, och Emil han älska ligga i dem....


Hittade en bild på Fia, där hon busat i en filt. Var bara tvungen att lägga ut denna bilden  på henne. Ps. det är innan hon klipptes Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0