Åkt pulka!

Idag har Karin och Noah varit här och åkt pulka. Vi gick till sjöbacken och åkte, jag drog Arvid och Hjalmar dit i pulkorna. Så jag var rätt slut innan vi ens kommit fram. När Hjalmar åkt ner, vägrade han gå av snowracingen så jag fick dra honom även uppför backen, gissa om jag var slut och genomsvett sen. Vi hade med oss en engångsgrill och grillade lite korv.
I kväll har mamma, Percy och Oscar varit här, så vi fikade och åt lite tårta. Fick ett fint julbroderi, så nu har jag ett år på mig att få den färdig.

Kommentarer
Postat av: göte johansson

Det bränner fett!

2009-01-07 @ 19:53:22
Postat av: Therese

Grattis i efterskott! Tack för jobbtipset. Nu är det sökt så får se vad som händer=)Åh vad kul att åka pulka...lite avundsjuk...Kram

2009-01-08 @ 20:04:19
URL: http://therese84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0