Besök

I kväll har Karin, Jimmy och Noah varit här. Vi fikade lite. Noah testade Arvid o Hjalmars nya motorsåg, så Karin elr Jimmy får nog lätta på plånboken och köra ut till Runessons och införskaffa ett såg. Det är bra ljud och en kedja som går runt oxå.(Måtte batterierna ta slut snart:) I dag har jag frusit hela dagen, kallt och dragit på jobbet och en brasa som hade slocknat när jag kom hem :( Jag eldade upp i pannan och körde igång varmluftsugnen i köket, på 275 grader. Så nu är det ganska behagligt.
Sven har haft veterinären här idag och vaccinerat alla kor mot Blåtunga, det var andra gången dem var här, så nu är det klart. Han har grejat med traktorn men den är fortfarande inte klar, han har två kolvar och två foder kvar att fixa.
Undra om jag skall börja rymma ur Hjalmar och Arvids rum, så vi kan börja måla och tapetsera om... Frågan är bara vad lägger jag alla deras leksaker under tiden??

Kommentarer
Postat av: göte johansson

Har ni fått målar och tapetsjukan ni också, den verkar vara smittosam, men den biter inte på mig som tur är.

2009-01-08 @ 21:07:46
Postat av: julia

Jennie vad fick du i julklapp i år?

från julia.

2009-01-09 @ 16:37:33
URL: http://juliastragen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har inte fått några julklappar i år, tomten kommer inte förrän i December vet du väl ;)

2009-01-09 @ 19:16:34
URL: http://jennieshorna.blogg.se/
Postat av: julia

Ja de vet jag men jag skulle se om du gick på den.

2009-01-09 @ 21:14:18
URL: http://juliastragen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo, jag förstod det =)

2009-01-09 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0