Borttappade saker!

Arvid har varit och lekt hos Nora idag, så Sven, jag o Hjalmar var och handlade en runda. Hjalmar hade tappat bort sin ena vante igår när vi åkte skridsko, så jag köpte ett par nya idag. Men när vi kom hem hade Linda ringt och Julia och P-O hade hittat den andra vanten. Tack!! Men det är ju alltid bra med något extra par. För jag tycker alltid att den ena vanten saknas, när man ska någonstans. På tal om tappat bort, så tappade ju Sven sin vigselring på Nyårsafton. Vi har idag varit ute i Jämjö hos Carro o Krille med en metalldetektor och letat, men utan resultat. Det är väl inte det lättaste att hitta när det dessutom snöat. Vi plockade ur hela boden dem varit i och byggt raketrampen, men hittade den inte där heller. Så det är nog bara att ge upp. Frågade en fjärrskådare här på nätet om dem kunde hjälpa mig att hitta den, fick som svar att den låg på marken under ett löv eller typ en presenning. Vi hittade den iallfall inte, vet inte vad man skall tro om fjärrskådare och siare, är det humbugg???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0