Färdig!!!

Nu har jag målat färdigt. Färgen ska torka över natten, så imorgon kan jag spika upp listerna och börja möblera igen. Det ska bli så skönt att slippa alla leksaker i hallen och i vårt rum=) Tycker faktiskt att det gått ganska bra att måla med barnen. Så nu kan ju Sven ge sig på antingen badrummet nere eller köket, det är bara att välja. Jag menar traktorn är ju klar!!

Arvid fick åka hem från dagis i dag för han hade 38,5 graders feber. Men Sven lämnade honom hos Ingrid, så jag kunde fortsätta jobba. Han skall vara hemma i morgon också, få se om jag stannar hemma eller om han skall vara hos Farmor. Det märks ju inte speciellt mycket på honom att han har feber, men det kan ju vara lite sviter efter sprutan han fick igår. I morgon är det FREDAG!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0