Första dagen avklarad!

Jaha, då var första dagen på jobbet avklarad efter julledigheten. Ja man kan ju inte säga annat än att tiden gick fort. Hade nog att läsa mail och fixa fram till middagen, innan jag kunde ta tag och jaga det som skulle levereras under dagen. Efter jobbet sprang jag in på Willys och köpte lite basvaror. På utvägen såg jag att Rusta hade REA så jag gick även in där och blev 384:- fattigare, köpte ett spel till TV:n för det var 25% rabatt. Köpte även en flaska hårbalsam. Sedan hämtade jag barnen på dagis, körde hem och lagade mat (kyckling och potatis) och nu sitter jag här och softar och har en hel helg framför mig, det kallar jag mjukstart efter en lång ledighet. Imorgon kanske vi ska åka skridsko på Strågen om det inte är för kallt. Tror att vi tar med oss en engångsgrill oxå och grillar lite och ha det mysigt.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en skön helg!!

2009-01-02 @ 18:20:22
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0