Idag e ingen vanlig dag, idag e det min födelsedag Hurra Hurra Hurra!!!

Vill tackar alla för dem fina presenter jag fått och uppvaktning. Vill även tacka alla som ringt eller grattat mig via bloggen! En sån uppvaktning när man fyller 33 år. Hur blir det då när man fyller jämt!;-) Idag har det varit lite varmare ute, men det har blåst mycket så det har känts som om det varit mycket kallare. Undra om det blir någon snö inatt? Så vi kan åka lite pulka i morgon. I morgon har jag min lediga Onsdag, skönt med sovmorgon. Hoppas att Hjalmar och Arvid också vill ha det! Nu tror jag att jag ska gå och kolla på Mamma Mia, har fått låna den av Ingrid.

Kommentarer
Postat av: Noah

Grattis gammle moster.

2009-01-06 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0