Jag är en målarmästare som målar ganska bra bra bra ....

Här kommer lite bilder från rummet. Idag har jag varit ledig och jag har målat, målat och målat. Jag har tvättat fyra maskiner tvätt och dammsugit nedervåningen, så gott det går med alla leksaker från barnens rum. Arvid har varit och fått en spruta, men det gick jättebra han sa ingenting=) Åh till dagens stora händelse, Sven är klar med traktorn och den startade och fungerade som den skulle ;) Så nu tror jag att han är mycket nöjd och belåten=)

Här ser Ni ett proffs i arbete!!!


Mina svar på Caro´s 44 frågor och svar!!
1.När gick du upp idag?
ca 08.25
2.Diamanter eller pärlor?
Diamanter
3.Senaste film du såg på bio?
Indiana Jones 3
4.Favorit TV-program
Vet inte här visas mest Pingu och Fåret shaun, jag vet inte vilket som är minst plågande.
5.Vad åt du till frukost?
Smörgås med salami och paprika, juice
6.Vad är ditt andranamn
Carina
7.Din favoritmat?
Gratäng och fläskfile
8.Vilken mat gillar du inte?
Blodkorv, blodpudding
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället
Har ingen speciell
10.Vilken bil kör du?
Renault Megane
11.Vilken är din Favoritmacka?
Längtan (räkmacka)
12.Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Oärliga och skrytmånsar
13.Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och tröja
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Thailand
15.Favoritklädmärke?
Jag är ingen märkesbög
16. Var vill du dra dig tillbaka?
Någonstans där jag får vara ensam.
17.Favorittid på dagen?
När jag kommit hem från jobbet och ätit middagen.
18.Var är du född?
Karlskrona BB
19.Vilken är din favoritsport att se på?
Är inte speciellt idrottsintresserad, men kan nog ha kanalen kvar när det är friidrott.
20.Vem tror du inte skickar detta tillbaka?
-------------
21.Vem tror du skickar tillbaks först?
-------------
22.Coca Cola eller Pepsi
Coca Cola
23.Fotboll eller ishockey?
Ishockey
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Varken eller
25.Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
26.Några spännande nyheter att berätta för oss?
Sven har lagat traktorn!!!!!!!!!!!!!
27.Vad ville du bli när du var liten?
Frisör
28.Bästa barndomsminnet?
När jag klådde Weronica o Linda i höjdhopp!!
29.Varit i Afrika?
Näpp.
30.Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej, inte vad jag minns.
31.Varit med om en bilolycka?
Ja
32.Favoritdag i veckan?
Lördag
33.Favoritblomma?
Orkidé
34.Favorit-snabbmatsrestaurant
Max
35.Äger du en cykel?
Ja
36.Vem fick du senaste mailet från?
Cina
37.Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Det skulle nog inte hända mig. (Jag vet jag är en tråkmåns)
38.Läggdags?
22:00
39.Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
----------
40.Senaste personen du delade en middag med?
Alex, Weronica, Per-Ola, Linda o Sven
41.Vad sysslar du med just nu?
Skriver på bloggen!
42.Favoritfärg
Lila
43.Hur många tatueringar?
Inga
44.Hur många sänder du det här mailet till?
Inga!

Kommentarer
Postat av: caro

Vad fint det blev! O vad duktig du e på atttsvara på mina frågor:D

2009-01-14 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0