Målat andra lagret

Ikväll har jag målat andra lagret på tak och snedväggar. Skit... Jag åker nog på att måla snedväggarna en gång till för det vita täcker inte tapeterna riktigt. Jag har även köpt hem två olika gröna färger till väggarna. Ikväll blev jag klar lite tidigare, det var lite lättare att måla andra omgången. Arvid bjöd Hjalmar och mig på en liten juicefika. Sven är ute i verkstaden och plocka med Lamborginin, tror att han håller på att sätta ihop den nu, så den kanske är klar om någon dag. I morgon ska Arvid till distriktssköterskan och få en spruta. Få se vad han tycker om det... Nej nu ska jag gå och kolla på tv:n, färgen ska ju ändå torka ;)

Kommentarer
Postat av: caro

Blir det fint då?

2009-01-13 @ 23:52:30
Postat av: Jennie

Ja, jag hoppas det! Arvid och Hjalmar blev sugna på piggelin när jag börjat måla. Bara dem inte blir det varje gång dem går in i rummet!!!

2009-01-14 @ 18:50:40
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0