Spacklat

Idag har jag fortsatt på rummet, spacklat och slipat, tagit bort alla lister. Men spacklet räckte inte, så barnen, Oscar och jag var på Coop och hämtade en 0,5 liters tub till. Passade på att köpa hem bred maskeringstejp och maskeringspapper till golvet. Barnen köpte Lördagsgodis, för vi missade att det var Lördag igår. När vi kom hem fortsatte Oscar och Arvid att spela på datorn, och Hjalmar och jag gick upp på rummet igen. Sedan var jag ute hos hästen och mockade rent, hon har stått inne mycket på nätterna nu när det varit så kallt, så där var lite att göra, men det gick rätt fort ändå. Till middag gjorde jag en pastagratäng, det går fort och är gott. Fick tre matlådor över, bra att ha till jobbet. Sven har varit ute och hållt på med traktorn hela dagen, men är fortfarande inte klar, nu håller han på med grenröret. Nahe tillbaks till spacklandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0