Trött

Idag har jag haft mycket att göra på jobbet, Marie är i väg på kurs denna veckan. Så jag har två jobb denna veckan. Kom hem och åt, sedan slocknade jag en halvtimme i soffan. Satt och stickade medans barnen kollade på barnprogram, bäst var det var vaknade jag till, för då hade jag tappat huvudet... Jag får nog gå och koka mig lite kaffe så jag piggnar till.

Jag har börjat sticka på benvärmarna men har bara hunnit ett halvt ben ungefär! Bäst var det är kommer det ett stickprov.
Körde ett pass på CT:n, kände trycket från Weronica idag.

Ps. Ni som besöker sidan få gärna lägga in en rad i min gästbok. Ds

Kommentarer
Postat av: caro

Klarade du mer än 4 min idag?

2009-01-26 @ 22:34:00
Postat av: Jennie

Jag körde faktiskt 30 min.

2009-01-27 @ 17:23:34
Postat av: Anonym

Hör upp nu, skriv i gästboken

2009-01-27 @ 20:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0