Bad och kalas

Igår var vi nere i Olsäng och badade men det mulnade på och började blåsa så vi hängde med Karin, Jimmy o Noah hem och fikade på altanen och kollade i biltidningar. Min bil är 3 år nu så jag ska börja kolla lite nu på andra, men jag vet inte vad jag vill ha.

På kvällen var vi i Fågelmara hos Erik och firade honom, han har fyllt 13 år. Så vi fick smörgåstårta och prinsess, jordgubbstårta. Jättesmarrigt!! TACK! Känner bara att jag skulle behöva ut och springa en runda också så det inte fastnar runt midjan....

Sven måste gjort något med datorn, för nu funkar den ju kanon!! Inga väntetider alls.

Kommentarer
Postat av: caro

Vad bra. då kan du ju blogga lite oftare:D

2009-07-05 @ 10:52:48
URL: http://carrokrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0