Lövmarknad

Igår kväll kl 21.30 kom jag iväg och sprang 3 km. Tyckte nästan det var lite otäckt att springa så sent själv, får nog försöka komma iväg lite tidigare i fortsättningen. Men Sven var inte klar med sitt innan.

Idag på morgonen vaknar jag av ett SMS från Weronica hon var hurtig och gick Kråkerumsrundan. Jag för min del tyckte det var skönt med en sovmorgon. Tycker att det varit galet mycket på jobbet sista veckan och jag är rädd att det inte blir bättre nu när Ann gått på semester och sommarjobbaren och jag är själva. Efter Sven gett djuren och bytt om drog vi in på lövmarknaden. Det började regna redan i bilen på väg in. Men vi hade paraply och regnskydd så vi trotsade regnet. E det lövmarknade en gång om året så är det. 

Här är lite av dagens fynd...=)

En nyckelpiga och "Black Pearl"


En klocka till mig


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack tack! Pratade med Daniel när jag mötte er så därför jag inte kunde prata=( Ska hälsa honom. Snygg klocka, hittade oxå lite smått o gott=) Trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 09:15:58
URL: http://therese84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0