Nu äntligen funkar det...

Fattar inte vad det är med denna sidan ibland. Det går helt enkelt inte komma in så det går skriva något.

I Lördags hade Arvid barnkalas, för barnen på hans avdelning och kusinerna. Här kommer lite bilder.

Efter barnkalaset sprang jag min runda. Men sen var jag rätt trött. På kvällen var vi hos Linda o Per-Ola.

Söndagen åkte vi upp till Kalmar, gick en runda på Media Markt. Jag köpte gamla hederliga hörlurar som sitter på huvudet och inte i öronen, för dem trillar ju bara ur när man springer. Fattar inte hur stora öron man skall ha för att dem skall sitta kvar. Nå väl sedan var vi på Ikea och käkade och kikade lite grann. Blev två rullgardiner till barnens rum, svarta så att det går mörklägga ordentligt. Sedan körde vi in till Baronen och jag shoppade lite på Gina. Bla shorts, 2 tröjor, ett par leggings och en svart bikini. På eftermiddagen var Oscar här och sedan kom Karin, Jimmy och Noah en runda. Med andra ord händer det inte mycket med vårt badrum.

Måndag - Idag fyller Sven år, G R A T T I S på födelsedagen gamle man ;) Snart kommer gästerna.

Arvids glassbomb




Hjalmar tog det lugnt på Ikea i ungefär 2 sekunder....


Arvid har mina gener tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0