Städat och donat

I dag har jag storstädat nedervåningen. Kört tre maskiner tvätt. Sedan tyckte jag att gräset verkade torkat upp någorlunda, så jag var ute och klippte i ett par timmar tills det började regna igen. Vi grillade lite kött och åt klyftpotatis. Sedan gick jag loss på allt ogräs i häcken d v s hundkex och nässlor. Fattar inte hur det kan sprida sig så och växa så in i häcken! Men nu är allt borta =)

Ikväll har jag bara degat med Hjalmar inne i soffan och tittat på "busiga bebben" den går några gånger i veckan på tv:n...

Nu ska jag se om jag kan få loss Sven en stund i badrummet. Det har ju stannat av fullständigt. Arvid hade någon ide om att vi kunde ju ha verktyg där inne istället. Men jag vill nog ha ett badrum igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0