Uppdatera

Har blivit lite dålig på att uppdatera.. Fint väder ute och man har ingen lust att sitta inne vid datorn. Dessutom är det något som alltid krångla så det går aldrig gå ut på denna sidan. Vi behöver väl virusscanna datorn, för den är så trög :( Nån som har ett bra virusprogram att tipsa om?

Idag har jag varit ute hela dan, barnen har badat i badpoolen och jag tog till och med ett dopp i den efter jag klippt gräset, rensat blomlandet och pillrat bort gräset mellan plattorna. Sven har hållt på med slåttermaskinen hela dagen och i kväll har han slått. Sedan gick maskinen sönder igen. Så ikväll har han lite nytt pyssel med maskinen. Tror att han är ganska trött på den....

Barnen och jag körde till Weronica o Alex en runda. Kände inte för att sitta hemma och glo själv en Lördagskväll.

I morgon ska Arvid på barnkalas hos Amanda. Få se om Hjalmar och jag kör ner till Lösensjön, hoppas på fint väder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0