Natti Natti

Idag har vi haft kundbesök på jobbet. Roligt att träffa kunden och få ett ansikte på den man pratar i telefon med dagligen. Sedan hade vi ett möte innan dagen slutade om nerskärningar längre framåt... det var väl mindre kul. Det enda positiva var väl att man kan pusta ut för denna gången. Tyvärr så blir det en ny runda med folk som får gå hem till Nyår om inget drastiskt händer.

Har inte orkat göra så mycket ikväll. Förresten så storstädade jag igår och känner helt enkelt att nu ska jag ta det lugnt och koppla av någon dag. Jag har kört 30 min på CT:n iallafall. Sven är på vägmöte i kväll så nu måste jag lägga barnen.

Är ledig i morgon... känner för att shoppa. Undra om vi hinner köra en runda efter vi varit hos logopeden?

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0