Tunnbrödsrulle

Jag är så gott som framme vi målet. Det saknas 300 gram och jag inbillar mig att jag nu gör om fett till muskler istället när jag tränar.  Det känns bra att tänka så iallafall ;) Så idag har jag börjat återgå till normal kost, åt en tunnbrödsrulle.... Åh vad god den var. Nu gäller det bara att fortsätta att hålla igång och träna och hålla nere sockerintaget, åtminstone begränsa intaget till Lördagar. Hoppas att jag även framåt tänker på att hålla nere kolhydratsintaget lite grann iallafall. Men det visar sig väl ganska snart på vågen och om inte annat på kläderna. På Tisdagarna är gymmet öppet för bara tjejer på jobbet, någon som hänger på efter jobbet?


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du nästan nått ditt mål=)Du har varit riktigt duktig! Om du inte hittar nån som vill till gymmet imorn kan jag hänga med. Bara säg till=)

2009-03-09 @ 06:15:38
URL: http://therese84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0