Vilken ljuvlig dag

Idag har jag varit i Kalmar, Ikea och shopping det är livet det. Åh inte har jag behövt laga mat på en hel dag =)
Arvid letade efter en mantel till sin supermandräkt, det går nämligen inte flyga utan den. Men vi hittade ingen, nån som har ett tips på vad man kan köpa en, eller måste jag sy en själv. Det är ju inte säkert att den fungerar då ; )
Här är mina kläd inköp:

VERO MODA
En basic tröja korallröd och en mini jeansväst, den var så läcker så den gick inte att motstå.



HM
En grå storskjorta och ett par svarta leggings som passar till båda skjortorna nedan.

HM
En vinröd storskjorta

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja dom rike dom kan dom se

2009-03-04 @ 21:12:36
Postat av: Anonym

Ja riva kan jag alltid göra. Men ni får fixa till det själva sen. Snygga kläder

2009-03-04 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0