Blandat

I Lördags var vi på Agnes konfirmation, det var lite oroligt i kyrkan Arvid och Hjalmar hade svårt att sitta still. Jag fick muta dem med frukt och godis, men sista kvarten fick vi gå ut då gick det inte sitta kvar längre. Hjalmar började krypa under bänkraderna m.m

Lördagskvällen tillbringade vi i badrummet med att gjuta. Sven tippade två skottkärror på altanen med cement för ramparna han hade vart för klena, så det var lite svettigt ett tag innan det var bort skyfflat och avspolat.

Söndagen åkte vi till Kalmar eftersom cementen ändå skulle torka. Så jag har bestämt mig för hur jag vill ha det kaklat och klinkat och i vilka färger. Sedan klippte jag gräset och vi röjde upp i trädgården efter gjutningen.

Måndagen har jobbat, kändes lite lugnare i dag efter förra veckans kaos. Trots att det är Kaizenvecka och jag backat Ann.
Ikväll har jag städat och bytt gardiner i köket. Sven har slipat på badrumsgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0