Svart

Fick frukost på sängen och gelehjärtan av barnen. Idag har Arvid varit på barnkalas hos Henning, vi andra åkte till MC Donalds och köpte hamburgare. Sedan körde vi bort till Lyckeby slottsruin och käkade och hade det skönt ute i solen. Sedan var vi hos Ingrid o Bernt en runda och smaskade tårta med smultron på. Tack så mycket!!

I kväll har jag färgat håret svart, men jag har ett problem... Jag får inte bort färgresterna på huden i ansiktet. Någon som har något tips? Snart är jag väl skinnflådd som jag har gnott!!

Var det Mors Dag??


Det klättrades en hel del.

Hjalmar har lyckats komma upp en etapp!

En svarting!

Kommentarer
Postat av: caro

Vad fint det blev

2009-05-31 @ 22:07:12
Postat av: Anonym

Då skulle du se mina öron, kan nog inte ha håret uppsatt förrän färgen på öronen nötts bort!!

2009-05-31 @ 22:14:21
Postat av: Weronica

Ser fint ut!

2009-05-31 @ 22:52:51
Postat av: Anonym

Be Sven han har nog någon ide!

2009-06-01 @ 13:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0