Helgen

I Fredags var jag ledig, var och handlade sedan var hovslagaren här och i stort sätt friskförklarade Annie. SKÖNT =). På kvällen körde vi en runda till Karin, Jimmy och Noah. Vi kollade på Monsters Inc. Arvid tyckte den var jättebra.

Lördagen - åkte vi till Kalmar utan barnen. Vi hann med andra ord springa i många affärer. Jag köpte kläder. Sedan kollade vi på kakel och klinkers. Köpte ett dörrstopp till dörren på framsidan. Diverse onödiga saker på IKEA som bara slank ner i vagnen. Kollade på nya köksstolar men köpte inga, skulle ta 1 vecka innan dem fick hem dem. Så jag ska kolla lite här i våra möbelaffärer om dem finns här. Vi har även flytspacklat badrummet och Sven har slipat ner elementrör och dörr, dörrkarm.

Söndag - Nu är Sven och köper något som han skall göra fallet med i badrummet. Vet inte vad det var... Men förhoppningsvis har han även med sig hem primer och tätskikt så jag kan dra loss på någon av dem andra väggarna. Hjalmar ligger och sover middag och Arvid är lite nere för han har ingen att leka med. Jag kollade även på en bärbar dator i går på Net on Net. Men jag kunde inte bestämma mig för hur stor eller liten skärm jag vill ha. Vill inte ha för stor men inte för liten... Någon som vet vad som är lagom till att blogga och Facebooka på etc?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0