Måndagen över

Håller med Linda, skönt att måndagen är över. Blev bara två korta möten på engelska idag ett med mexarna och ett med kunden i USA. Hoppas att jag klara mig resten av veckan men sån tur har man väl inte. Hade hur många olästa mail som helst idag när jag kom till jobbet. Bland annat tjabb fram och tillbaka mellan PM.. och Kenneth om min lediga Fredag. Någon ville att jag skulle jobba hela veckan och tyckte att det var lustigt att kunden skulle anpassa sig efter hur jag jobbade. Fast jag har ju en back-up dem kan ringa fredagar, men det dög tydligen inte.

Sven målade på ett lager tätskikt till, så snart kan vi börja kakla. Synd att det är så mycket föräldramöte och annat denna veckan. Både Sven och jag ska besikta bilarna. Vi lär väl inte hinna börja förrän på fredag.

Jo Linda jag knep en trådlös router jag med, så Alex borde nog gå dit och kräva lite provosion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0