Påsk dagen

I dag har jag inte gjort många knop. Så tråkigt väder så jag har inte känt för nånting. Har tvättat och farit runt med snabeldjuret en runda. Vi var lite sega allihop i dag på morgonen bara Hjalmar som var pigg. Var på fest hos Alex i går och det blev lite sent. Vi är inte vana vid att vara oppe så länge ;)

Sven, Jimmy o Alex invigde Alex badtunna igårkväll när det var minusgrader ute. Arvid skulle oxå badat men han bangade när han kom ut i handduk och badfills. Men jag förstod på Sven att det var väldigt uppskattat. Jag är en chicken så jag inväntar nog utebad tills det blivit lite varmare. Tack för en trevlig kväll!!!

Ikväll blev det pizza ingen som hade ork för något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0