Sjuk

Vaknade helt genomförkyld och med halsont, och en kran som rinner konstant. Tog en alvedon och körde till jobbet. Hade stannat hemma om inte Agneta hade semester. Det vara bara till att bita ihop. Men efter middagen tog jag datorn med mig och körde hem och la mig. Hann nog sova ca en timme sen ringde sommarjobbaren och jag fick starta datorn..

Sven ligger oxå i samma elände, fast han är nog lite sämre. (En man med förkylning..;)

Så jag gjorde bara lite pannkakor till barnen ikväll.

I går var vi och införskaffade ny skolväska till Arvid, nytt bokpapper, snygga bok etiketter, nya pennor och suddi, ett pennfodral och en ny gymnastikpåse. Så han var helnöjd. Hade behövt köpa lite nya kläder oxå ett par jeans och nya skor tills skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0