Julstress

Någon mer än jag som känner julstress? Julkort, julklappar, julskinka, julmarknad, lucia, bakning, pysselkvällar,  m.m

Tycker att tiden går alldeles för fort nu, hinner inte riktigt med allt som man vill och missar hälften...

Stressigt på jobbet igen fast det bara är början på månaden. Fick jobba över till 17:30 igårkväll som inte alls var planerat. Skulle ordna julklapp till Julmarknaden och kände mig jättestressad när jag äntligen kunde åka. Ingrid fick hämta barnen. Men dem var nöjda när jag kom iallafall för dem hade fått pannkakor.

Tror även att jag har en förkylning på G för jag nyser hela tiden och har fått värk över bihålorna. Känner mig lite allmänt hängig.

Nu blir det mer SNÖÖÖÖÖÖ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0