Kallt

Burr vad kallt det är ute idag. Nu e jag nästan färdig med alla julklappar, skönt :)
Hjalmar fick feber i går och har haft hög feber i natt. Men när han vaknade idag var den som bortblåst. Han är igång som vanligt och det märks inte på han att han varit "kokvarm"

Idag har jag städat ungarnas rum och det tog sin lilla tid, Hjalmar är verkligen bedrövlig, han slänger ju sockar precis överallt. Ja inte bara det, leksaker huller om buller i hela rummet.

Arvid har varit och åkt lite pulka med Ismael. Jag jobbade ett par timmar på morgonen, så jag inte ska bli så stressad i morgon. Nä nu ska här kopplas av lite ska brodera eller virka lite =)

För ikväll blir det pepparkaksbak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0