Rör i öronen

I dag har Arvid varit och opererat in nya rör i öronen och klippt tungbandet, han var jätteduktig. Inga problem utan han tog den lugnande medicinen och gick att söva utan problem. Ett stygn under tungan blev det. L:en låter redan mycket bättre. Han hör också bra och undrar varför vi skriker på honom :)

På hemvägen när jag skulle hämta Hjalmar på dagis fick jag möte precis utanför dagis, höll ut för mycket i kanten och körde fast mig. Jag fick ringa efter Sven så han fick komma och hjälpa till att dra med Ingrid o Bernts bil, men han fick inte loss mig. Utan Monicas gubbe fick dra med sin bil han hade nån antispinn historia eller nåt. Så då lyckades det. Undra bara hur bilen ser ut på sidan, svårt att se nu när det var mörkt och bilen snöig och skitig. Få väl kolla i morgon om den tog någon skada.

Tjohopp!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Skönt att dte gick bra för Arvid!



/Cissi

2010-12-23 @ 10:17:01
Postat av: Caro

Skönt att ha det avklarat. Det är ju bra så han hör vad tomten säger imorgon :)

2010-12-23 @ 11:48:33
Postat av: Jennie

Ja, Cissi o carro skönt att det gått bra. Carro, ja det med tomten är ju viktigt så man inte missar någon paket. ;)

2010-12-23 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0