Annie har semester!

Igår var vi och badade ute i Olsäng havsbad. Det blåste lite grann, men när man solade så fläktade det rätt skönt.
Karin och barnen + Erik var oxå med. Så dem grävde för fullt i sanden.

På kvällen kom Emilie med familj och hämtade Annie, hon ska få komma iväg ett par veckor på grönbete och pyssel :)

Oscar var här en runda och vi badade i poolen. Snabbstädade lite inne, inte alls sugen på att plocka och städa inne nu!

En glasruta på gavlen är på plats! Det hann bli för mörkt igår så Sven hann inte sätta dit den sista. Snart har inte mygg och flugor en chans.

Jag tvättade även bilen igår. Det var det jäkligaste jag varit med om, har kört vid asfaltsbeläggningen nere i Lyckeby flera gånger så den skiten satt som ... Avfettning blev det!!!!

Vaknade idag av att en gubbe stod och skrek utanför sovrumrumsfönstret, trodde det var Annie som sprungit hem. Men det var någon försäljare som ville prata med Sven. ARRGH väcka en på morgonen när man har semester och barnen för en gångs skull fortfarande sover, gör INTE om det säger jag!

Sen vill jag passa på att GRATTA ERIK på 14-årsdagen!! Jag kommer ikväll och äter tårta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0