Inlines

Har varit och införskaffat ett par begagnade inlines. Ska se om det är något för mig. Upptäckte när jag tagit på mig dem att det inte fanns någon klack/broms. Men surfade runt och kollade lite det finns det tydligen inte på alla. Lite synd att jag inte kollade det innan, för det verkar skitsvårt att stanna i nerförsbackar utan... Men får väl hålla mig till någorlunda plana vägar. Har iallfall inhandlat knäskydd, armbågsskydd och handledsskydd, cykelhjälm hade jag sedan tidigare. Ett måste antar jag om man inte vill skrapa armar och ben. Provade åka lite på vår väg i går, men den var rätt knagglig. Beläggningen blev ju inte alls bra sist dem fixade till vägen, tyckte faktiskt den var bättre innan. Men jag höll mig på benen utan någon markkänning iallafall. Fast jag åkte kanske lite fegt eftersom jag då bara hade cykelhjälmen. Det verkade jobbigt och ge lite iallafall för svetten bokstavligen dröp. Om det nu inte var enbart för rädslan att trilla och slå ihjäl sig, för tröjan var helt dyngsur. Nä jag får nog leta upp någon annan väg, som är mindre knagglig. Någon som vet någon nyasfalterad mindre trafikerad väg där Arvid och jag kan hålla till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0