Målat

Idag har jag målat, målat och målat... Jag har målat altangolvet och det tog hur lång tid som helst och var jättevarmt och drygt. Men nu är det gjort =) Sven har suttit och grävt i sin hög, tro det ska bli en håla för poolen men det verka ta tid ;) Jag vill ha i vatten nu, doppade mig tom med i barnens lilla pool när jag hade målat färdigt. Oscar har varit här idag och ska sova över tilll imorgon. Passade på att handla lite nu ikväll när golvet ändå ska torka. Har hållt Fia inne idag, så hon inte ska springa i färgen. Låst ytterdörren det hållet för att inga barn av misstag ska hoppa ut i färgen. Sven är ute nu ikväll och ska försöka såga bort stubben efter lönnen. Grävisen verka inte orka slita upp den. Sprungit runt en runda med snabeldraken, mycket gräs det blir inne nu. Det är så tråkigt att vara inne och städa nu, man vill ju vara ute hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0