Grillat

Idag har vi grillat kött ute och ätit det inne. Det började regna och var ingen sol ute så vi åt inne. Bjöd Karin med familj på potatisgratäng och ytterfilé, med sallad och broccoli. Jag var duktig och smakade bara en liten potatisskiva av gratängen för att se att den var ok, annars åt jag allt enligt GI. Har inte vägt mig nu på ett par dagar, får nog göra det i morgon bitti.

Sedan gick vi en runda på markvägen och Sven och Arvid eldade lite mer grenar, vi har snart inga träd kvar ;)

Ikväll har jag bara slappat framför datorn, slagit in lite paket, kört ett par maskiner tvätt och dammsugit lite grann. I mon e det jobb igen, vart tog dessa 4 dagarna vägen??

Kommentarer
Postat av: Familjen Johansson

Tack för middan den var jättegod....

2010-05-17 @ 09:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0