Mors dag!

Idag fick jag kaffe, blommor och choklad på sängen. Tack mina gullungar och Sven som fixat =)

Vägde mig idag efter att jag lyckats ta mig till toaletten... Japp träningsvärken är ännu värre idag. Blir förmodligen ganska stillasittande idag. Har 100 gram kvar att gå ner. Jag e helnöjd. Ska till och med äta lite tårta idag :) Kanske maratondansen på personalfesten hjälpte till att förbränna lite.

Fattar inte att jag inte funderade ut innan att min kondis kanske inte är i topp trim. Men när spriten går in går vettet ut....

Åh jag hade skitkul, det var dans till Playtones i vämöparken och vi var strax över 200 pers tror jag. Bra GI mat, däremot festade jag lite som kanske inte var helt ok enligt GI men det dansade jag nog bort ;)

Om man skulle försöka ta sig upp klä på sig och äta frukost. Kanske blir klänning idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0